Dzisiaj rusza pierwsza od lat telewizyjna kampania reklamowa promująca usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych SGB.
30-i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w stacjach tematycznych należących do tych nadawców, a także na platformach VOD, w lokalnych kinach oraz w Internecie. Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy o „Mobilnym przyspieszeniu” w Bankach Spółdzielczych SGB. Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności.
Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze SGB, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film realizowano między innymi w Środzie Wlkp. Opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym…
Za kreację kampanii i koordynację prac odpowiada agencja IQ Marketing. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Oversee. Planowanie
i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Effective Media. Kampania reklamowa startuje 21 października w TV i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.