Bank Spółdzielczy w Człuchowie informuje, że dnia 28.11.2024r. Zarząd NFOŚiGW przyjął Uchwałę o wstrzymaniu naboru wniosków o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze”, prowadzonych przez Wojewódzkie Fundusze Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Tym samym, od dnia 28 listopada 2024r. Bank Spółdzielczy w Człuchowie wstrzymuje nabór wniosków o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego „Czyste powietrze”.
Potrzebujesz dodatkowych środków?
Weź kredyt - Skorzystaj ze Świątecznej Promocji
· Promocja trwa od 18.11.2024r. do 31.01.2025r.
· Okres kredytowania do 12 miesięcy
· 0% prowizji w przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia na życie oferowanego przez ubezpieczyciela współpracującego z Bankiem
· 1% prowizji w przypadku braku umowy ubezpieczenia na życie oferowanego przez ubezpieczyciela współpracującego z Bankiem
· Minimalna kwota kredytu 500,00 zł
· Maksymalna kwota kredytu do 255 500,00 zł (uzależniona od oceny zdolności kredytowej)
· Oprocentowanie stałe: 7,5 %
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania ( RRSO) wynosi 9,67 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) wynosi 4 300,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 516,40 zł, całkowity koszt kredytu 216,40 zł ( w tym odsetki 176,40 zł, ubezpieczenie na życie 40,00 zł), prowizja od udzielonego kredytu 0,00 zł, usługi dodatkowe 0,00 zł, oprocentowanie stałe 7,5 %, kredyt rozłożony jest na 11 miesięcznych rat annuitetowych w wysokości 372,46 zł i ostatnia rata wyrównująca 371,85 zł. Kalkulacja została dokona na dzień 18.11.2024r. na reprezentatywnym przykładzie. Ostateczne warunki kredytowania uzależnione są od wyniku oceny zdolności kredytowej Klienta, daty wypłaty kredytu oraz terminu regulowania zobowiązania kredytowego.
Lokata 3 miesięczna
Skorzystaj z promocji i pomnażaj swoje oszczędności
Więcej informacji na temat powyższej lokaty i innych produktów oferowanych przez nasz Bank uzyskasz również u naszych pracowników.
Lokata Plejada 12 miesięczna
Skorzystaj z promocji i zyskaj nawet do 5%
w skali roku
· Promocja Lokaty Plejada 12 miesięcznej
· Promocja trwa od 18.11.2024r. do 31.12.2024r.
(dopuszcza się możliwość wcześniejszego zakończenia przyjmowania lokat)
· Promocja do klientów indywidualnych, którzy posiadają lub założą, najpóźniej w dniu otwarcia lokaty, ROR lub rachunek oszczędnościowy
· Minimalna kwota lokaty – 500,00 zł
· Maksymalna kwota lokaty – 200 000,00 zł
· Maksymalna liczba lokat dla jednego klienta -1
· Lokata nieodnawialna
· Oprocentowanie zmienne, zależne od długości terminu przechowywania środków pieniężnych na rachunku i wzrasta wraz z upływem kolejnych okresów odsetkowych w ramach okresu umownego lokaty.
Okres odsetkowy |
Oprocentowanie za pełne miesiące[1] |
|
|
1 miesiąc |
2,00 |
2 miesiące |
2,10 |
3 miesiące |
2,20 |
4 miesiące |
2,30 |
5 miesięcy |
2,40 |
6 miesięcy |
2,50 |
7 miesięcy |
2,60 |
8 miesięcy |
2,70 |
9 miesięcy |
3,00 |
10 miesięcy |
3,20 |
11 miesięcy |
3,40 |
12 miesięcy |
5,00 |
[1] Oprocentowanie liczone w stosunku rocznym;
· Odsetki od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku lokaty naliczane są za okres od dnia ich wniesienia do dnia poprzedzającego dzień wypłaty i kapitalizowane są w ostatnim dniu okresu umownego
· W przypadku dochowania okresu umownego, odsetki należne naliczane są za cały okres umowny w wysokości aktualnego oprocentowania obowiązującego dla ostatniego miesiąca okresu umownego
Szczegółowe informacje na temat powyższej lokaty i innych produktów oferowanych przez nasz Bank uzyskasz w placówkach Banku.
W związku ze zmianą systemu, od 06.11.2024r. wszystkie transakcje klientów zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
a) dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
b) dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.