Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828

Przypominamy o podstawowych zasadach bezpieczeństwa

– pobieraj aplikacje bankowe wyłącznie z oficjalnych źródeł (Google Play, App Store),

– nie klikaj w linki przesyłane przez SMS, e-mail, komunikator, które pochodzą od nieznanych nadawców,

– nie wykonuj nietypowych lub budzących Twoje wątpliwości czynności podczas instalowania bądź korzystania z aplikacji bankowej np. podczas instalowania aplikacji nie przykładaj karty do NFC w telefonie.  Program bankowy nie powinien prosić o dostęp do funkcji niezwiązanych z obsługą rachunku,

– aktualizuj system oraz aplikacje, żeby zminimalizować ryzyko wykorzystania luk bezpieczeństwa.

Jeśli podejrzewasz, że zostałeś ofiarą oszustwa skontaktuj się z nami w godzinach pracy Banku lub z infolinią Call Center pod nr telefonu: 800 888 888 przez całą dobę.