- nowoczesne karty do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego,
- posiadaczem lub użytkownikiem karty może być również osoba małoletnia,
- karta umożliwia realizację płatności bezgotówkowych w punktach handlowo-usługowych oraz wypłatę gotówki w bankomatach,
- transakcje kartami realizowane są do wyskości dostępnych środków, z zastrzeżeniem limitów dziennych: – dzienny limit wypłaty środków w formie gotówkowej 1 500,00 zł, dla klienta małoletniego 500,00 zł, – dzienny limit wypłaty środków w formie bezgotówkowej 1 500,00 zł, dla klienta małoletniego 500,00 zł,
- okres ważności karty wynosi 4 lata.
Postępowanie w przypadku zgubienia lub kradzieży karty.
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenie karty można dokonać:
- dzwoniąc na Call Center tel. 800 888 888,
- w bankowości internetowej,
- w aplikacji mobilnej
- przez Krajowy System Zastrzegania Kart tel. (48) 828 828 828,
W przypadku kart bankomatowych zastrzeżenie karty można dokonać:
- w placówce Banku
Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- naucz się na pamięć kodu PIN,
- w żadnym wypadku nie zapisuj PIN-u na karcie i nikomu go nie udostępniaj, nie przechowuj PIN-u razem z kartą,
- kartą możesz posługiwać się tylko Ty, nigdy i nikomu nie udostępniaj swojej karty,
- miej zawsze przy sobie numer telefonu, pod którym możesz zgłosić zastrzeżenie Twojej karty,
- nie noś karty razem z gotówką, dowodem osobistym i paszportem, w razie kradzieży zachowasz chociaż jedną z tych rzeczy,
- zanim podpiszesz dowód transakcji, sprawdź, czy wpisana lub wydrukowana na nim kwota jest właściwa,
- zbieraj rachunki – dowody transakcji na kartę i sprawdzaj ich zgodność z wyciągiem, jaki otrzymasz w Banku,
- chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym, silnymi promieniami słonecznymi.
Opłata interchange od 29.01.2015r. z tytułu transakcji bezgotówkowych dokonywanych na terenie kraju za pośrednictwem kart debetowych Visa, MasterCard wynosi 0,2% wartości dokonywanej transakcji, za pośrednictwem kart kredytowych 0,3% wartości dokonywanej transakcji.