Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828

Wszystkie aktualności

Przerwa serwisowa 21.08.2025r.

Szanowni Państwo. Informujemy, że ze względu na prace serwisowe, które zostaną przeprowadzone w dniu 21 sierpnia 2025r., w godz. od

Bank Spółdzielczy w Człuchowie informuje, że usługa dotycząca doładowań kont telefonów komórkowych świadczona będzie wyłącznie do dnia 31.10.2025r.Od dnia 01.11.2025r.

Nowa Klasyfikacja PKD

Nowa Klasyfikacja PKD

Szanowni Państwo, 18 grudnia Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) przygotowane przez Główny Urząd Statystyczny. Katalog

aktualizacja aplikacji Nasz Bank

Aktualizacja aplikacji Nasz Bank

Zakład Usług Informatycznych NOVUM informuje:  Ważna aktualizacja w aplikacji Nasz Bank!  Dbamy o to, aby aplikacja Nasz Bank była nie

IKZE

Szanowni Państwo, zachęcamy do oszczędzania w Banku Spółdzielczym w Człuchowie z Indywidualnym Kontem Zabezpieczenia Emerytalnego. Produkt IKZE jest nie tylko bezpieczny,

Kredyt SGB OZE

Kredyt inwestycyjny na finansowanie odnawialnych źródeł energii – kredyt SGB OZE

usługa monitorowania w ramach FDS

Monitorowanie transakcji w ramach FDS

Komunikat W   związku ze zmianą systemu, od 06.11.2024r. wszystkie transakcje klientów zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank”