Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828
Centrala: (59) 834 32 87
Reklamacje: (59) 833 27 50
Skargi na dostępność: (59) 833 27 50
Zastrzeganie kart: (+48) 828 828 828

Sprawy bankowe na wypadek śmierci

Myślenie o śmierci nigdy nie jest łatwe, ale warto zawczasu zadbać o to, aby po naszym odejściu bliscy nie musieli borykać się z problemami formalnymi i finansowymi. Poradnik, opracowany przez Związek Banków Polskich, pokazuje, jak odpowiedzialnie przygotować swoje sprawy bankowe na wypadek śmierci, a także jak postępować po śmierci bliskiej osoby, aby zapewnić spokój, porządek i bezpieczeństwo finansowe rodzinie.Publikacja dostępna jest do pobrania na stronie Związku Banków Polskich: https://zbp.pl/aktualnosci/wydarzenia/Sprawy-bankowe-na-wypadek-smierci